Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2007 10:25 - Малко вълшебни Несебърски нощи само за мен
Автор: emonia Категория: Изкуство   
Прочетен: 512 Коментари: 0 Гласове:
0



Той не беше българин- иначе никога не би си направил труда да резервира пет-звезден хотел на морето за мен- българите не го правят дори за 18 годишни девойки-толкова е напращяло предлагането на силикон и всякакви твърдокорести плодове на нашия пазар напоследък и най вече специално това лято- като имим предвид и просташките реклами по телевизията.Предполагам само защото предлагането е в пъти повече от търсенето като понакога отворащтението явно не може да се надвие с хапчета и скъпа химия.
Но като се има предвид сериозното многостолетно обучение на българската жена да бъде безропотно използвана и побийвана само и само да угоди на станалите вече повече от мит български мъжки желания, мога само да съжалявам за ниските й жизнени критерии, свеждащи се обикновено до возене в някаква кола на разбойници-собствена или придобита с робски труд и уникални сексуални унижения.
Но както и да е- предпочитам много да не критикувам- за да не ме критикуват и мен. Това което искам да споделя е обгромното удоволствие да се почуствам красива и ухажвана на собственото ни море, нещо което трудно винаги съм могла да си позволя- преди беше липсата на свободни места по нашите голями курорти а сега липсата на големи пари за ношите Големи курорти, които явно повече от всякога не са нас.
И така седем вълшебни дни и нощи на върха на хотела, откъдето се виждаше цялото побрежие- от Бургас до Свети Влас.
Била съм в Италия -В Лаго ди Йезоло, в Мармарис и Лимасол- но по-красиво място от това мужду Несебър и Равда определено не съм виждала и пиша тези няколко реда само с единстеното желание това място да си остане наше и най-накрая и за нас.
Пожелавам го на всички пишещи и не в този сайт Българи-Весело лято на всички.


Тагове:   малко,   мен,   несебърски,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emonia
Категория: Изкуство
Прочетен: 18514
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031